Europe

Η τεχνολογία στην «εποχή του πελάτη»

Της Λέττας Καλαμαρά από την Ναυτεμπορική
Τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας για το 2018, καθώς και το 2017 που ολοκληρώνεται σε λίγους μήνες δημοσίευσε πρόσφατα η διεθνής εταιρεία μελετών Forrester.  Το μήνυμα που εκπέμπει η αγορά, σύμφωνα με τους αναλυτές της Forrester, δείχνει πως οι πελάτες είναι οι διαμορφωτές της αγοράς, καθοδηγούν τις βιομηχανίες και αλλάζουν τον τρόπο ανταγωνισμού και κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Η επιτυχία εξαρτάται από το πόσο καλά και πόσο γρήγορα ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις σε αυτό το περιβάλλον. Στην εποχή του πελάτη οι CIO των επιχειρήσεων και των οργανισμών πρέπει να εξισορροπήσουν τις ανησυχίες για την ανάπτυξη με τη σημασία της επένδυσης σε τεχνολογίες που θα έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να κερδίσουν, να εξυπηρετήσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες τους.
Τέσσερις καίριες εξελίξεις
Όπως τονίζει η εταιρεία μελετών τέσσερις είναι οι σημαντικές εξελίξεις στην αγορά τεχνολογίας που καθορίζουν την πορεία της.
1) Η βελτίωση των οικονομιών θα οδηγήσει την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας. Τα μέχρι τώρα σημάδια από το 2017 δείχνουν πως επιχειρήσεις και κυβερνήσεις αναμένεται να δαπανήσουν περισσότερα στον τομέα της τεχνολογίας.
2) Οι δαπάνες για εφαρμογές και υπηρεσίες cloud θα αυξηθούν με διψήφιους ρυθμούς. Ωστόσο, αυτή η ανάπτυξη μπορεί να εξομαλύνει τις δαπάνες για το παραδοσιακό λογισμικό, το hardware και τις υπηρεσίες τεχνολογίας. Σε κατηγορίες όπως οι επιχειρηματικές εφαρμογές, όπου τα έσοδα από συνδρομές cloud υπερβαίνουν πλέον τα έσοδα από τις άδειες εκμετάλλευσης, η ανάπτυξη θα προσεγγίσει το 10% το 2018. Αλλά σε άλλες κατηγορίες το cloud δεν είναι ακόμη αρκετά μεγάλο μέρος των συνολικών δαπανών και δεν μπορεί να αντισταθμίσει τη μονοψήφια αύξηση των παραδοσιακών κατηγοριών.
3) Οι ΗΠΑ και έξι άλλες χώρες, συγκεκριμένα Κίνα, Ινδία, Ινδονησία, Νότια Κορέα, Σουηδία, Δανία, θα σημειώσουν αύξηση της αγοράς τεχνολογίας κατά 4% το 2017.  
4) Η τεχνολογία back-office θα περιορίσει το χάσμα στην τεχνολογία των επιχειρήσεων. Οι δαπάνες για CRM, ηλεκτρονικό εμπόριο, ανάλυση των δεδομένων των πελατών, και άλλες τεχνολογίες που βοηθούν τις επιχειρήσεις να εξυπηρετήσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες τους - αυτό που ονομάζει η Forrester ως “τεχνολογία για επιχειρήσεις” (BT) - θα φτάσει στο 28% του συνόλου των δαπανών για τεχνολογία στην παγκόσμια αγορά.
Ανάπτυξη ανά κατηγορία
Αναφορικά με την πορεία της αγοράς τεχνολογίας η Forrester εκτιμά πως η παγκόσμια αγορά λογισμικού, εξοπλισμού και υπηρεσιών τεχνολογίας για τις επιχειρήσεις και τις κυβερνήσεις θα αυξηθούν κατά 3,4% το 2017 και κατά 4% το 2018. Οι δαπάνες για συμβουλευτικές υπηρεσίες και λογισμικό θα σημειώσουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη και στις δύο κατηγορίες η αύξηση υπολογίζεται στο 4,3% το 2017 και πάνω από 6% το 2018. Το hardware έχει αρχίσει να δείχνει κάποια σημάδια ανάκαμψης και υπολογίζεται ότι το 2017 η αύξηση σε αυτή την κατηγορία θα διαμορφωθεί στο 2,6% και 3% το 2018. Ειδικότερα ο εξοπλισμός για την αγορά των τηλεπικοινωνιών θα σε υψηλότερα επίπεδα, αυξανόμενος κατά 3,1% και 1,5% το 2017 και το 2018 αντίστοιχα. Από την άλλη πλευρά ο θετικός ρυθμός στην αγορά της παροχής υπηρεσιών outsourcing που σημειώνεται στο σύνολο του 2017 δεν θα επαναληφθεί το 2018, οπότε αναμένεται πτώση κατά 2%.

About Freegr network

0 Post a Comment:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.