τεχνολογία

Auto-Resolution του SteamVR στο άμεσο μέλλον

Η Valve δείχνει να επενδύει ολοένα και περισσότερο στο VR, αφού σύμφωνα με τις εξελίξεις πρόκειται για μία τεχνολογία που ήρθε για να εδραιωθεί για τα καλά στην αγορά. Σύμφωνα λοιπόν με πρόσφατη ανακοίνωση του Graphics Programmer της εταιρίας, Αλέξανδρου Βλάχου, η εμπειρία των χρηστών VR headsets πρόκειται να γίνει αισθητά καλύτερη στην πλατφόρμα του Steam. Λόγος για τη νέα δυνατότητα, Auto-Resolution. 
Το σκεπτικό της εν λόγω τεχνολογίας είναι αρκετά κοντά σε εκείνο της dynamic-resolution που συναντάμε αδρά στο σύνολο των παιχνιδιών των κονσολών. Το SteamVR runtime μετρά τη δύναμη της κάρτας γραφικών του εκάστοτε συστήματος, έχοντας ως αποτέλεσμα την αυτόματη ρύθμιση της ανάλυσης σύμφωνα με αυτή. Φυσικά, η προβαλλόμενη native ανάλυση του κάθε headset δεν αλλάζει, αλλά επιτρέπει στις δυνατότερες ή τις λιγότερο δυνατές κάρτες το supersampling ή downsampling της rendering ανάλυσης αντίστοιχα. Οι χρήστες δηλαδή high-end συστημάτων θα απολαμβάνουν πλέον μια ακόμη καθαρότερη εικόνα, ενώ εκείνοι περισσότερο οικονομικών builds θα έχουν τη δυνατότητα να τρέξουν απροβλημάτιστα μερικούς τίτλους που μέχρι πρότινος τους ήταν αδύνατο

About Freegr network

Από το Blogger.