τεχνολογία

H Google καταπολεμά τις ψευδείς διαφημίσεις

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τουλάχιστον 1,7 δισ. διαφημίσεις που παραβίαζαν τις πολιτικές της Google αφαίρεσε η εταιρεία μέσα στο 2016, διπλάσιο αριθμό σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Οι διαφημίσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στο να εξασφαλιστεί ότι οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε ακριβείς και ποιοτικές πληροφορίες στο Διαδίκτυο.
Ωστόσο, οι ψευδείς διαφημίσεις μπορούν να καταστρέψουν τη διαδικτυακή εμπειρία, αφού προωθούν παράνομα προϊόντα και μη ρεαλιστικές προσφορές. Μπορούν να ξεγελάσουν τους χρήστες ωθώντας τους να μοιραστούν προσωπικές πληροφορίες αλλά ταυτόχρονα και να μολύνουν συσκευές με κακόβουλο λογισμικό. Το 2016 η Google προχώρησε σε δύο βασικά βήματα προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις της πλατφόρμας της. Διεύρυνε την πολιτική της με σκοπό να προστατεύσει τους χρήστες από παραπλανητικές και επιθετικές προσφορές.
Μέσα σε διάστημα 6 μηνών αφαίρεσε πάνω από 5 εκατομμύρια διαφημίσεις που προωθούσαν τα λεγόμενα πρόσκαιρα δάνεια (payday loans), αφού αυτά κατέληγαν σε υπέρογκους λογαριασμούς και υψηλό ποσοστό αθέτησης για τους χρήστες. Στη συνέχεια η εταιρεία ενδυνάμωσε την τεχνολογία της ώστε να είναι άμεσος και πιο αποτελεσματικός ο εντοπισμός και η απενεργοποίηση των ψευδών διαφημίσεων.
Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις «trick-to-click» εμφανίζονται συχνά ως ειδοποιήσεις συστήματος με στόχο να πείσουν τους χρήστες να κάνουν κλικ επάνω τους, χωρίς αυτοί να συνειδητοποιούν ότι στην πραγματικότητα κατεβάζουν εν αγνοία τους κακόβουλο λογισμικό. Το περασμένο έτος, τα συστήματα της Google εντόπισαν και απενεργοποίησαν συνολικά 112 εκατομμύρια διαφημίσεις «trick-to-click», 6 φορές περισσότερες σε σχέση με το 2015. Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μέσα στο 2016 παρατηρήθηκε ραγδαία αύξηση των λεγόμενων tabloid-cloackers, ένα νέο είδος απατεώνων που στόχο έχουν να ξεγελάσουν τα συστήματα της εταιρείας προβάλλοντας υποτιθέμενες ειδήσεις. Οι cloackers συχνά εκμεταλλεύονται επίκαιρα θέματα και φτιάχνουν διαφημίσεις που μοιάζουν με τίτλους ειδησεογραφικών ιστότοπων. Ωστόσο, όταν οι χρήστες πατούν πάνω σε ένα τέτοιο «δημοσίευμα», μεταφέρονται σε μια ιστοσελιδα που πουλάει διάφορα προϊόντα -όπως διαιτητικά χάπια- και όχι σε ένα ενημερωτικό άρθρο.

About Freegr network

Από το Blogger.