freegr

42% των τηλεοράσεων που πωλούνται παγκοσμίως είναι «έξυπνες»

Στροφή προς τις λεγόμενες έξυπνες τηλεοράσεις, που παρέχουν τη δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο και πρόσβασης σε διαδικτυακές εφαρμογές, συνεχίζουν να κάνουν οι καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενδεικτικό είναι ότι από το σύνολο των συσκευών, που διατέθηκαν στη διεθνή αγορά τους πρώτους έξι μήνες του έτους, το 42% ανήκε στην κατηγορία των έξυπνων τηλεοράσεων. Την προτίμηση του κοινού προς τις τηλεοράσεις με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο υπογραμμίζει το γεγονός ότι ένα χρόνο νωρίτερα το αντίστοιχο ποσοστό ήταν της τάξης του 39%. Η δυναμική της κατηγορίας αποτυπώνεται ακόμη πιο έντονα σε ό,τι αφορά την αξία της αγοράς, με τις έξυπνες τηλεοράσεις να ευθύνονται (το α εξάμηνο του 2016) για το 56,8% των εσόδων του τομέα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK, το α εξάμηνο του 2016 πωλήθηκαν συνολικά 104,7 εκατ. τηλεοράσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, με τις πωλήσεις να είναι μειωμένες κατά 3,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Αν και η συνολική αγορά εξασθένησε ελαφρά έναντι του 2015, η εικόνα από τις επιμέρους περιοχές του πλανήτη ήταν πολύ διαφορετική.
Για παράδειγμα, οι πωλήσεις συσκευών στην Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένης της Κοινοπολιτείας των Ανεξαρτήτων Κρατών) ενισχύθηκαν κατά 4,8% το α εξάμηνο του έτους, ανερχόμενες σε 23,3 εκατ. συσκευές. Τα δε έσοδα κινήθηκαν ανοδικά κατά 3,3%, διαμορφούμενα στα επίπεδα των 10,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την άνοδο των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά των τηλεοράσεων.
 Σημαντική στήριξη στην παγκόσμια αγορά της τηλεόρασης πρόσφερε – και – το α εξάμηνο του 2016 η τεχνολογία Ultra-HD (4K), η οποία εξασφαλίζει ανάλυση τέσσερις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με το Full-HD. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις τηλεοράσεων τεχνολογίας Ultra-HD αυξήθηκαν το εξεταζόμενο διάστημα κατά 89% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, με τη ζήτηση εκ μέρους της Κίνας να είναι ισχυρή και να βαίνει αυξανόμενη (σ.σ. η Κίνα έχει μερίδιο 22,7% της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης). Αλλά και στην Ευρώπη, η ζήτηση για την τεχνολογία Ultra-HD εντάθηκε το α εξάμηνο του 2016.

About Freegr network

Από το Blogger.