ειδήσεις

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά τον τουρισμό

Οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να ενσωματώσουν πλήρως τα ψηφιακά κανάλια στις συνολικές επιχειρησιακές στρατηγικές τους, προκειμένου να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές, τονίζει η έκθεση Τα ψηφιακά κανάλια στον τουριστικό κλάδο που δημοσίευσαν πρόσφατα το Facebook και η Deloitte Touche Tohmatsu Limited (Deloitte Global). Οπως προκύπτει, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό δεν έχουν αξιοποιήσει πλήρως τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και τα οικονομικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με το BHMA, τα συμπεράσματα προέρχονται από την ανάλυση που πραγματοποίησε η Deloitte Global στα πλαίσια παγκόσμιας έρευνας για λογαριασμό του Facebook και στην έρευνα συμμετείχαν 10.500 χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με την τελευταία, ως πηγή ιδεών για ταξίδια επιλέγονται στην πρώτη θέση οι φίλοι και η οικογένεια από το 50% των ερωτηθέντων. Στη δεύτερη θέση κατατάσσονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (33%), ενώ ακολουθούν οι τηλεοπτικές εκπομπές (32%), τα ταξιδιωτικά φυλλάδια (31%), και οι μηχανές αναζήτησης (31%). Ωστόσο, μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από τη Deloitte ΗΠΑ και το MIT Sloan Management Review, διαπίστωσε ότι περισσότερο από το 50% των στελεχών του τουριστικού κλάδου πιστεύουν ότι οι επιχειρήσεις τους υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σε ό,τι αφορά την παρουσία τους στα ψηφιακά μέσα. Τα ευρήματα αυτά υποδηλώνουν ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να δρομολογήσουν συγκεκριμένες δράσεις ώστε να αποκομίσουν τα οφέλη από μια πλήρως ενσωματωμένη ψηφιακή στρατηγική.

About Freegr network

Από το Blogger.