ειδήσεις

ERICSSON CONSUMER LAB: Προσδοκίες για ένα διασυνδεδεμένο τρόπο ζωής

Η αγορά των ψηφιακών υπηρεσιών προσφέρει συνεχώς νέες εφαρμογές και λύσεις που επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν, να κοινωνικοποιούνται, να βρίσκουν πληροφορίες και να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. 


Το Ericsson Consumer Lab αξιολόγησε τις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και μια σειρά από πρότυπα υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί για την ικανοποίησή τους.
Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με χρήστες έξυπνων κινητών τηλεφώνων σε τρεις αγορές - Βραζιλία, Ινδονησία και ΗΠΑ - το Consumer Lab αναγνώρισε επτά βασικές ανάγκες, οι οποίες θεωρούνται ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των νέων υπηρεσιών. Αυτές είναι:
1)Άμεση πρόσβαση παντού (Instant access everywhere )– οι χρήστες περιμένουν να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από on-demand υπηρεσίες, σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής τους.
2)Προσαρμογή στο δικό μου κόσμο (Customize my world) – οι άνθρωποι απαιτούν όλο και πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και ειδοποιήσεις που ανταποκρίνονται στις προσωπικές τους ανάγκες.
3)Απενεργοποίηση (Switching off) – οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εξισορροπήσουν την "always-on" νοοτροπία, προσπαθώντας ενεργά να εξοικονομήσουν χρόνο χαλάρωσης και ξεκούρασης. Πολλοί εκδήλωσαν ενδιαφέρον για υπηρεσίες που θα τους βοηθήσουν να το επιτύχουν.
4)Βοήθεια στην παραγωγικότητα (Assisted productivity )– οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για υπηρεσίες που διαχειρίζονται και συντονίζουν το ημερήσιο πρόγραμμά τους.
5)Ενίσχυση της συντροφικότητας (Enhanced togetherness )– στην πολυάσχολη ζωή τους, φίλοι και οικογένεια θα στηρίζονται όλο και περισσότερο στην τεχνολογία για να μένουν σε επαφή όπου και αν βρίσκονται.
6)Αυξημένος έλεγχος για τους καταναλωτές (Consumers in control) – οι άνθρωποι θέλουν να παρακολουθούν τις δαπάνες τους και τη χρήση δεδομένων, καθώς και να λαμβάνουν συνεχείς ενημερώσεις πληροφοριών, κάτι που τους επιτρέπει να περνούν περισσότερο χρόνο στα σημαντικά πράγματα της ζωής τους. 
7)Με βάση την τοποθεσία μου (Location-based me)– οι καταναλωτές εκφράζουν την ανάγκη να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικές με το μέρος που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή.

About Freegr network

Από το Blogger.