παιχνίδια

AMD TressFX Technology - Τα γραφικά του μέλλοντος!

Tα γραφικά ολοένα και εξελίσσονται και κλίνουν όλο και περισσότερο προς μια πιο ζωηρή εικόνα της πραγματικότητας. ένα κομμάτι όμως παραμένει δύσκολο στην απεικόνιση και στη διαμόρφωση. Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, ο λόγος γίνεται για τα μαλλιά. Η AMD αποφάσισε να το αλλάξει αυτό και μετά από ένα μικρό teaser, σήμερα αποκαλύπτει πλήρως τα σχέδια της. Η νέα, αυτή, τεχνολογία στοχεύει στην ρεαλιστική απεικόνιση όχι μόνο των ίδιων των τριχών αλλά και των physics στην κίνησή τους. Το όνομα αυτής της καινοτομίας είναι TressFX και το πρώτο game στο οποίο πρόκειται να χρησιμοποιηθεί είναι το πολυαναμενόμενο reboot του γνωστού action τίτλου Tomb Raider. Όπως θα διαπιστώσετε και οι ίδιοι στα screenshot που ακολουθούν, η εφαρμογή του TressFX δίνει μια πιο ελεύθερη και φυσική κίνηση τα οποία θα επιτρέπουν μια πιο ακριβή απαθανάτιση της επίδρασης του αέρα και του νερού στα μαλλιά.
Για να δούμε τι συμβαίνει από τεχνικής πλευράς. Το TressFX είναι ένα toolset που αναπτύχθηκε από τη συνεργασία της AMD με την Crystal Dynamics, το οποίο εισχωρεί στο DirectCompute για να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες της GPU, ιδίως στις Graphics CoreNext, ώστε να μπορεί να απεικονίζει μεμονωμένες πλεξούδες μαλλιών. Βασίζεται στη δουλειά της AMD πάνω στο Order Independent Transparency (OIT) και χρησιμοποιεί Per-Pixel Linked-List (PPLL) δομές δεδομένων για να μπορεί να ελέγχει το rendering complexity καθώς και το memory usage. Το DirectCompute, επιπλέον, χρησιμοποιείται για να επεξεργάζεται τα physics των μαλλιών, τα οποία επηρεάζονται από τις κινήσεις του χαρακτήρα και άλλα στοιχεία όπως αέρας και νερό/βροχή. Αν και δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα πόσο φόρτο θα επιβάλλει το TressFX στις κάρτες της AMD, η ίδια δήλωσε ότι η σειρά Radeon 7000 είναι πλήρως εξοπλισμένη για να το αντέξει. - See more at: http://www.hwbox.gr/news-vga/20160-amd-tressfx-technology-ta-grafika-tou-mellontos.html#sthash.WoPWjtXW.dpuf

About Freegr network

Από το Blogger.