ειδήσεις

14 βήματα για τέλεια online επιχείρηση

ΘΕΛΕΤΕ τους κυριότερους λόγους για να ξεκινήσετε μια ιντερνετική επιχείρηση απο τώρα;
1. Θα το διασκεδάσετε όσο τίποτε άλλο.
2. Έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε κάτι καινούργιο
3. Θα ανοιχτεί μπροστά σας ένας νέος κόσμος γνώσεων και πληροφοριών
4. Cloud Computing και Web Apps σας διευκολύνουν να ξεκινήσετε
5. Η έδρα δεν έχει σημασία στα πρώτα σας βήματα
6. Μπορείτε να προβληθείτε άμεσα και με εξαιρετικά χαμηλό κόστος ή και καθόλου
7. Υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα κανάλια πελατών online
8. Είναι πιο εύκολο να βγάλετε χρήματα σχετικά γρήγορα
9. Είτε μέσω Ελληνικών καναλιών είτε μέσω ξένων, είναι πιο εύκολο να βρείτε κεφάλαιο για τη συνέχεια
10. Η δικτύωση που θα κάνετε online θα σας φέρει φίλους, συνεργάτες και κανάλια προώθησης που θα μπορείτε να χρησιμοποιείται διαρκώς
11. Ο αριθμός νέων πλατφορμών ανάπτυξης και τεχνολογιών σήμερα είναι πολύ μεγάλος, άμεσα διαθέσιμος και με χαμηλό ή και μηδενικό κόστος
12. Το να διαπιστώσετε αν έχετε την κατάλληλη ιδέα έχει πολύ μικρότερο οικονομικό ρίσκο
13. Σε βάθος χρόνου μια "σταθερή" δουλειά δεν είναι απαραίτητα πιο ασφαλής
Προσωπική άποψη
: Αντιλαμβάνομαι βέβαια ότι υπάρχουν και δυσκολίες. Εγώ έχω κάνει τις προσπάθειές μου για παράδειγμα και είχα και το μερίδιό μου στις αντίστοιχες αποτυχίες. Αλλά δεν απογοητεύομαι. Ακόμα έχω ιδέες και ακόμα όποτε κάνω μια προσπάθεια το ευχαριστιέμαι αφάνταστα...Οπότε καλό κουράγιο και μην εγκαταλείπετε!

About Freegr network

Από το Blogger.