ειδήσεις

Google Ελλάς: η ψηφιακή τεχνολογία παντού!

Παρά το γεγονός ότι διανύουμε την πρώτη εκτεταμένη οικονομική ύφεση της σύγχρονης εποχής, δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση στην ένταξη των καταναλωτών στον ψηφιακό κόσμο, δήλωσε ο Στέφανος Λουκάκος, Γενικός Διευθυντής της Google Ελλάδος σήμερα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με θέμα την Εξέλιξη της Διαδικτυακής Διαφήμισης.
To 2010 είναι η χρονιά που η μέτρηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών marketing μετατρέπεται από επιλογή σε αναγκαιότητα και θα επιτρέψει στις Ελληνικές επιχειρήσεις να επενδύσουν σε τομείς που παρουσιάζουν προοπτικές ανάπτυξης και να αυξήσουν τα έσοδά τους στη διάρκεια της παρούσας ύφεσης.
Στην Ελλάδα, οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στο internet για την ψυχαγωγία, τις ανάγκες τους αλλά και για υλοποίηση αγορών.
-3 εκατομμύρια Έλληνες είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο*
-22% των Ελληνικών νοικοκυριών έχουν ευρυζωνική σύνδεση*
-Ο μισός Ελληνικός πληθυσμός (51%) χρησιμοποιεί υπολογιστή τακτικά*
-Οι Έλληνες καταναλωτές μένουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο 7 ώρες την εβδομάδα*
-Οι online αγορές παρουσιάζουν αυξητική τάση της τάξης του 26,1% σε ετήσια βάση (2005-2009)**
Εξετάζοντας τις αναζητήσεις που πραγματοποιούν στο Internet οι Έλληνες χρήστες τους τελευταίους 6 μήνες μέσω του δωρεάν εργαλείου Google Insights for Search, διαπιστώνουμε ότι μεγάλη ανοδική τάση σημείωσαν οι λέξεις κλειδί που αφορούν: προσφορές και εκπτώσεις, τραπεζικές συναλλαγές και καταθέσεις καθώς και τιμές καυσίμων και βενζίνης. Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν επίσης αναζητήσεις αναφορικά με ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, ξενοδοχεία και προσφορές για καταναλωτικά αγαθά όπως τηλεοράσεις και είδη ρουχισμού. Επίσης, κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων ο όρος αναζήτησης «εκπτώσεις 2010» σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση.
Οι 5 σημαντικότερες συμβουλές της Google για επιχειρήσεις που θέλουν να επιτύχουν ανάπτυξη σε μία εποχή οικονομικής κρίσης είναι οι ακόλουθες:
1. Υλοποίηση επενδύσεων σε τομείς που παρουσιάζουν προοπτικές ανάπτυξης ακόμα και κατά τη διάρκεια της ύφεσης- το ίδιο θα κάνει και ο ανταγωνισμός
2. Έμφαση στο marketing των προϊόντων και υπηρεσιών με τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους 3. Επένδυση σε κανάλια πωλήσεων χαμηλού κόστους
4. Στόχευση προϊόντων και υπηρεσιών στο σωστό κοινό την σωστή στιγμή
5. Διαρκής μέτρηση της αποτελεσματικότητας και δυνατότητα προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς

About Freegr network

Από το Blogger.